De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat we plots in een nieuwe wereld leven en werken. Directe communicatie met medewerkers, transparantie en dialoog worden het nieuwe normaal.
Hoe pas je je snel aan aan die nieuwe realiteit? Hoe krijg je als internecommunicatieprofessional het luisterend oor van jouw directie en leidinggevenden?
Sanne Coun van Scania Parts Logistics doet tijdens dit webinar uit de doeken hoe ze onder uiterst dringende omstandigheden een communicatiemake-over tot stand wist te brengen. Ann Dobbeni van f-use, freelance experte in employee engagement, vult de praktische aanpak aan met inzichten uit de theorie en onderzoek. Moderator van het webinar is Erwin Van Overloop, directeur van vonk.
Ze gaan in op vragen als:
- Hoe overtuig je je directie van de noodzaak tot verandering?
- Hoe kies je de juiste tool voor een publiek van vooral blue collars?
- Hoe maak je van je leidinggevenden geëngageerde ambassadeurs in de nieuwe communicatiecultuur?
- Hoe start je met een meer interactieve communicatie?
Het webinar herbekijken kan in het venster hierboven.
De presentatie die in het webinar is gebruikt, kun je hieronder downloaden.
We kregen tijdens het webinar een aantal kijkersvragen die we niet live konden beantwoorden. Bekijk de vragen en hun antwoorden