Gepost op 02.12.2022 - 11:11
Hoi collega's,
Sinds de intrede van Teams zijn er collega's die zich ergeren aan de stroom chat-berichten die te pas en te onpas hun aandacht vragen. Het leidt af, wordt over het hoofd gezien ... Er is vraag naar afspraken rond het gebruik ervan. Ik zou het breder willen trekken en een paar richtlijnen opstellen rond interne communicatiekanalen: wanneer mail je, wanneer bel je, wanneer chat je, wanneer een persoonlijk gesprek (face to face) ... Zijn er organisaties die al zo'n etiquette voor interne communicatie hebben en dat met mij willen delen?
Alvast veel dank!
Sinds de intrede van Teams zijn er collega's die zich ergeren aan de stroom chat-berichten die te pas en te onpas hun aandacht vragen. Het leidt af, wordt over het hoofd gezien ... Er is vraag naar afspraken rond het gebruik ervan. Ik zou het breder willen trekken en een paar richtlijnen opstellen rond interne communicatiekanalen: wanneer mail je, wanneer bel je, wanneer chat je, wanneer een persoonlijk gesprek (face to face) ... Zijn er organisaties die al zo'n etiquette voor interne communicatie hebben en dat met mij willen delen?
Alvast veel dank!
Reacties
Word gauw lid of meld je aan als lid.