Gemeente vonk

Boek Interne communicatie tot de 4de macht

In april 2016 publiceerde BViC, de voorloper van vonk, haar eerste boek 'Interne communicatie tot de 4de macht'. Een praktisch boek vol inspirerende cases.

De 12 cases in het boek zijn gekaderd binnen de 4 communicatiekwadranten. Want interne communicatie is véél meer dan het louter informeren van je medewerkers. Er zijn nog 3 andere communicatie-kwadranten die belangrijk zijn voor het comfort en het zich-goed-voelen van je personeelsleden. En dan hebben we het over betrekken en motiveren, verbinden en aanwakkeren van de organisatiefierheid, en tenslotte ook ondersteunen en adviseren bij veranderingen. Voor elk van deze kwadranten vind je in het boek 3 boeiende praktijkvoorbeelden.

Het boek bevat cases van De Lijn, BViC, Visual Harvesting, Horeca Vorming Vlaanderen, BNP Paribas Fortis, Dela, Allnex, Alcatel-Lucent, Volvo Car, Jessa Ziekenhuis, KBC en Vlaams Parlement.

Het boek bestellen kan op 2 manieren:

  • Ben je lid van vonk? Dan kun je rekenen op een voordeelprijs. Voor het boek betaal je dan 30 €, voor het e-book 25 € en voor het pakket boek + e-book 45 €. Om daarvan te genieten, stuur je je bestelling per mail door naar shanna.maertens@politeia.be. Vermeld daarbij dat je lid bent van vonk.
  • Ben je geen lid van vonk? Dan kun je het boek bestellen via de webshop van Politeia. Voor het boek betaal je dan 35 €, voor het e-book 29 € en voor het pakket boek + e-book 49 €. 

Veel leesplezier!

Met de steun van